ARCAPRO 827 & ARCASMART 826
Velen van u zal het niet opgevallen zijn. De ARCASMART 826 en als laatste de ARCAPRO 827 zijn geswitcht van de alom bewezen slipkoppeling/potentiometer combinatie naar de inductieve NSC-sensor.🤔
Persoonlijk vind ik dat het relatief lang geduurd heeft, was zeker geen fan van de ‘Old School’ technologie.
Alle vooruitgang is geen verbetering, in deze echter heeft deze aanpassing een significant voordeel, alleen al de eenvoud in relatie tot het initialiseren is een mega stap vooruit. Opnieuw initialiseren omdat de slipkoppeling door procesfluctuaties was verlopen behoord hiermee tot het verleden.
📌Zijn er nog gebruikerswensen?
Jazeker, een groter display incl. fatsoenlijk begrijpbare tekstuele afkortingen en als slagroom op de taart🎂, zelf-diagnose t.b.v. predictive maintenanc😉
Mooier kunnen wij het niet maken, wel eenvoudiger...